Aint it fun...?

Hej på er alla kära läsare =)

Nu har jag varit borta ett ganska så långt tag och jag känner hur fort tiden bara sprungit iväg..har som sagt en hel del i skolan nu innan vi slutar, vilket vi gör om en och en halv vecka:D längtar! dock så har jag fem stora prov innan jag får gå på jullov vilket inte känns så där jätte peppande:/ men det är bara att kämpa på nu och sen passa på att njuuuta på lovet sen :D

vad har hänt sen sist då? ja ni inte så värst mycket faktiskt, haft en hel del plugg å igår var jag bjuden på en riktigt mysig och ganska så lyckad middag med god mat och god dryck:) finns många små saker jag skulle ha viljat ändra på under kvällens gång men jag var helt enkelt alldeles för nervös..jag var inte hemma förns tre i natt ungefär, jag och S giiick hem ungefär en halv mil..hehe men annars så var kvällen ganska så lyckad :)



Well, so good to me, they spit right in my face,
And I didn't even feel it, it was such a disgrace.
I punched my fist right through the glass,
And I didn't even feel it, it happened so fast,
Such fun, such fun, such fun,
Ah such fun, such fun, such fun,
Ah such fun

Nej nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma, see ya later ♥

Kommentarer
Beccsbox säger:

Oj, fem prov? Stackare!!

Snart jullov :)

Datum: 2008-12-07 Tid: 14:49:41
Blogg/URL: http://beccsbox.blogg.se/
Mills säger:

Sv: Kul att du är tillbaka :D Allt är bra med mig, mycket prov bara :D Du?



Jaa, det är så mycket i skolan nu :/ Väldigt jobbigt!

Datum: 2008-12-07 Tid: 15:11:23
Blogg/URL: http://oasislove.blogg.se/
Jasmine säger:

jag HATAR omslaget på den skivan, bläää, hahaha (A) Mår illa varje gång min pojkvän tar fram den ;p



svar: Hahahah, jaa men det tog låååång tid, du sa en MINIpauuuus, hahahahha (A)

Vad bra :D kram!

Datum: 2008-12-08 Tid: 20:38:02
Blogg/URL: http://jasmines.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0