Hilarie Burton

Vi drar ett streck över allt det jag skrev förut, jag behövde bara skriva av mig och nu känns det faktiskt lite bättre..det är som sagt bara att kämpa vidare och ta dagen som den kommer! right?

Nu sitter jag i alla fall här hemma hos mamma, har precis ätit några äggmackor (hur gott som helst, jag har väl berättat att jag älskar ägg? hehe) solade förut också efter den långa och varma duschen., riktigt skönt! längtar tills jag börjar att se lite färgskillnad på min annars så bleka kropp :P

Medans jag åt äggmackorna har jag suttit här och tittat på några One Tree Hill avsnitt, damn i love that serie! :D det händer alltid något, alla är så himmla söta mot varandra osv. tänk om man ändå hade sådana vänner..pojk och flick, skulle kunna göra allt för det!

min favorit just nu är helt klart Peyton..jag gillar hennes stil, hennes attetyd osv. allt :D *me whant to be like her* vilket jag näst intill redan är(A) vi är ganska lika faktiskt, borsätt från familjelivet, utseendet och musiksmaken^^ haha eller nej, hon är lite rockig hon också, vilket jag med är så jaa, vi blir bara likare och likare;) haha

image613

nu ska jag titta på några fler avsnitt av oth sen blir det till att plugga matte..om jag orkar förstårs^^

Kommentarer
Malin säger:

ah okej.. usch ja =/ tur det är bättre iaf =/ händer imorgon?

Datum: 2008-02-26 Tid: 22:10:14
Blogg/URL: http://chakrat.blogg.se
Skier säger:

Sv: haha okej:P lpter ju som du har haft kul;D

Datum: 2008-02-26 Tid: 22:41:39
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Laaarsson säger:

Naj det låter inge kul det där inte. Men bra att du känner dej bettre iaf :D Tänkt positivt hela tiden så blir det kanoners!!

och klart jag är bäst anställd här!!! Givet! men fabriken min restuang är på ska fluyttas till Danmark så då får vi snällt slutavi också. För vem fan vill jobba i Danmark liksom?? höhö
Ha en najs dag kraaaam

Datum: 2008-02-27 Tid: 07:46:23
Blogg/URL: http://bestick.blogg.se
crystaldrops säger:

Måste ba säga att ja älskar ditt dagboken ja me å one tree hill. Har inte missat ett enda avsnitt, hehe. Gött att de finns nån mer :D

Datum: 2008-02-29 Tid: 06:53:07
Blogg/URL: http://crystaldrops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0