soon i will became the person you want me to be..

Hejhej :) nu är jag hemma igen, tycker denna dag har gått så himmla fort! någon som håller med mig? dock så gick sista timmen på idrotten jätte seegt as usuall men skit samma, nu är jag hemma igen och ska snart ta mig en promenad i skogen eftersom solen är framme idag och det är jätte skönt väder ute:D och för att jag precis nu har mumsat i mig en massa fika bröd igen..sablans! jag kan bara inte hålla mig borta från skafferiet..typiskt!

Provet i dag fick ganska så bra också känndes det som i alla fall=) vet att jag i alla fall fick godkänt för annars så skulle jag inte fått ledigt imorgon under den lektions timmen;D jippi! sen så kan vi ju alltid hoppas på att jag fixade ett VG höhöh^^

men nej, nu blir det promenad i skogen..ensamen men det gör inget..solen är framme och det är så fint väder ute så jag är på jätte bra humör nu känner jag :D wiiee!

ha det bra så länge, bloggar mer när jag kommer hem sen, jag har faktiskt TVÅ glada nyheter att berätta;) hehe spännande va? :P

Kommentarer
Skier säger:

håller med dig:) dagen har gott hur snabb som helst:P men idrotten brukar ju alltid gå skit snabbt, alldeles för korta idrottslektioner:P

Datum: 2008-02-11 Tid: 16:19:54
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Disa säger:

Här var det också fint väder idag ! :) solen tittade fram lite då och då! snart är det sommar ju , eller okej , kanske inte snart , men ja du fattar vad jag menar :) Låter väääldigt skönt med en skogspromenad alltså!! :)Ha det bra =9

Datum: 2008-02-11 Tid: 18:20:25
Blogg/URL: http://bizuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0