back to reality..

hej mina vänner :)

känner mig jätte taskig för att jag inte har varit särskillt aktiv med bloggandet alls nu på senare tid..men det har varken funnits någon tid, ork eller fantasi om/över till att blogga..hoppas ni inte tar allt för mycket illa upp ; )
från och med nu börjar mitt seriösa bloggande igen, lovar och svär =)

denna dagen har i alla fall varit riktigt trevligt! födelsedagar är aldrig fel (oavsätt åldern, enligt mig^^) jag har fått en massa fina saker från mina nära och kära, mesta dels flytta hemifrån saker då jag också har önskat mig det, snart är det bara lägenheten som saknas^^ hehe *skoja*
sen fick jag en ny kamera av mammsen och pappsen också:D trodde aldrig att jag skulle få det eftersom dom är ganska så dyra, men se där hade jag allt fel;) den var jätte söt, svart och helt perfekt, tar riktigt bra bilder med! super nöjd! =)

till fikat bjöds det på bland annat semlor (årets första semla också om jag får be...) Riktigt gott!
här har ni en som är galen i semlor! haha, kan bersätta den nakna sanningen om detta någon annan dag(A)
sen fanns det alla möjliga kakor och bullar osv. på bordet (tro mig, jag har ätit för ett helt kompani) typsikt mig!

image469

Vem kan motstå?
inte jag i alla fall, sorry men jag är för svag för dess frestelser..

Haha, låter som värsta "semlanarkomanen" ; )
*mumma*

nåväll, nu ser jag att det börjar att bli ett lite för långt inlägg här..hoppas många av er orkat läsa igenom all ordbajs och läst ända till dessa rader...för nu ska jag sova, imorgon är det skola som gäller igen och jag är inte pepp för det kan jag säga er!

Godnatt ♥

Kommentarer
Marie säger:

åt semlor till frukost i lördags... inget jag rekommenderar haha

Datum: 2008-01-28 Tid: 07:59:16
Blogg/URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0