Det kallar jag verkligen för Änglavakt!

Helt otroligt!

Två årige Markus blev överkörd av 5 ton traktor (körande av sin egna pappa) och överlevde, utan ett ända brutet ben i hela kroppen, det ända som hände var  skrubbsåren  i ansiktet..

Läs mer HÄR (<---LÄNK)

Tänk om pojken hade dött och det var ens egna barn man själv hade kört över..jag skulle nog inte klara att leva med dom skuldkänslorna..att vara skyldig till en annan död (varken av misstag eller planerat) så skulle jag nog inte kunna leva med det..eller jo kanske men då skulle jag behöva en jädrans massa psykiskhjälp!

jag menar tänk er själva om ni var skyldig till en annans människas död?
skulle ni klara det?

men nu hade ju pojken sån jävla (ursäkte ordspråket) tur att han överlevde, och det tackar vi gud för!
(obs, jag är inte kristen/troende..men det lät bra^^)

image429 föresten så måste ni hålla med om att pappan ser lite läskig ut..skulle passa perfekt i en skräckfilm...(hehe)

Kommentarer
Skier säger:

SvaR; hahha okej:) men vilket kapitel läser ni nu da?

Datum: 2008-01-14 Tid: 18:41:09
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Skier säger:

SvaR; hahha okej:) men vilket kapitel läser ni nu da?

Datum: 2008-01-14 Tid: 18:42:44
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Skier säger:

SvaR; hahha okej:) men vilket kapitel läser ni nu da?

Datum: 2008-01-14 Tid: 18:44:50
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0