Godmorgon/Godmiddag

Hann tyvärr inte att blogga imorse eftersom jag drog mig lite för länge i sängen så det blev brådis till skolan^^
men jag hann i alla fall, vilket är riktigt chokerande ;)

Jag är helt röd och bränd i ansiktet också! fy fan va ont det gör...hahaha
nästan skrattretande ju! igår kväll var det så himmla skönt att ha solat och jag kännde inte av någonting..men nu i morse när jag vaknade var jag alldeles röd i fejat och ont gjorde det också..värst var det i skolan (jaaa, jag gick till skolan vilket jag inte skulle ha gjort!!) för då svullnade ansiktet/kinderna upp lite och jag såg hemsk ut! hahah, riktigt synd om mig! menmen, inget att göra åt..ska på solandet idag igen, dock inte ansiktet eftersom jag ser ut som jag gör där ; )

det dåliga av mig är att jag vet att jag är extra känslig i ansiktet och att jag lätt bränner mig där..men hade jag någon tanke på det igår? NEJ inte det minsta...sjukt irriterande:P

nej, men nu ska jag inte klaga här mer..kom hem från skolan för inte så länge sen, måste snart ta en promenix med chanel sen blir det slapp här framför datorn och senare sen blir det bad i badkaret :D

Har ni haft en bra dag? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0