Hej mina vänner

är hemma från skolan nu igen, har precis ätit en jätte god tonfisksallad :)
gick hem idag igen, dock så hade jag bättre skor på mig så nu har jag inte lika ont i tårna^^ hehe

tänkte sätta mig ner nu och svara på era frågor, skulle kunna tänka mig att svaren kommer upp inom en timme?
juste imorse när jag höll på att fixa frillan så gjorde jag nått med nacken så den låste sig =/  har jätte ont i den nu!
men jag tog precis en värktablett så vi får hoppas på att smärtan släpper snart...annars vet jag inte vart jag ska ta vägen så ont gör det :S

aja, jag återkommer snart med svaren på frågorna (:

Kommentarer
Camilla säger:

skönt att vara hemma. själv slutar jag 15.45. :S

Datum: 2008-01-09 Tid: 12:54:00
Blogg/URL: http://www.theonlymee.blogg.se
Skier säger:

Skönt att vara hemma så tidigt från skolan:) jag slutade tre:S

Datum: 2008-01-09 Tid: 15:51:08
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0