Hejsanhoppsanlillebror :D

Hur är det med er ? ;D

jag har tyvärr inte hunnt blogga nått idag -really sad i know! men jag har haft fullt upp hela dagen lång...
skolan slutade inte förns halv 3, efter idrotten (som vi hade sista lektionen) blev det bussen in till stan för att köpa lite schampo och balmsam (blir galen på att M inte köper samma märke i s som i b..så jag köpte eget^^) sen en snabbis hem..packat upp gympakläderna och tog mig en snabbdusch, sen kom pappa och då blev det till att åka och handla på maxi Alla mina strumpor är helt gone! förstår inte vart dom har tagit vägen? så jag var tvungen att köpa mig några strumpisar och sen rakgelé ;P (ja ibland köper jag mina strumpor på maxi, samma skit överallt det ända som är bättre med maxi är att det är billigare^^ haha)

men nu är jag äntligen hemma, har precis stoppat i mig en god kycklingsallad..min mage är den mättaste och störrsta någonsin! haha:P måste vila den lite...

hoppas eran dag har varit bra:D

Kommentarer
Marie säger:

haha samma här, mina strumpor försvinner spårlöst hela tiden.

Datum: 2008-01-21 Tid: 22:48:33
Blogg/URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0