klassfest? ja är på...;D

Heey, vänner små :D
idag är jag på mycket bättre humör, har pratat en del med vännerna och så har jag precis kommit hem från ett avkopplande och ränsatankarna joggnings tur...det var rikigt skönt att få springa av sig lite =)

sitter just nu och pratar med massa tjejor från klassen om att ha klassfest :D med teknikarna^^ hah yes han går där så självklart är jag på! (sen behöver vi ju inte nämna att det var jag som kom på ideén, hehe)
men jag är skit pepp! fatta va kul det skulle vara att ha klassfest med dom..för i våran klass går det nästintill bara tjejer (visst det skulle också vara kul, men lite annat folk skulle inte sitta helt fel heller) och i den andra klassen går det nästintill bara killar, perfekt matching juh! haha :D

men vi måste prata mer om det här..låångt ifrån bestämmt om det blir något eller inte..måste ju höra med de andra också..; )

nu blir det duschning för min del, kommer tillbaka och bloggar snart igen
kraam ♥

Kommentarer
Camilla säger:

vilken rolig ide det verkar med klassfest. :D

Datum: 2008-01-18 Tid: 17:07:10
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
caroline säger:

klassfester kan ju inte blir mer än rätt!! :D

Datum: 2008-01-18 Tid: 20:08:54
Blogg/URL: http://celandine.blogg.se/
anna säger:

tycker du jag blivit smal?
tack..men nja kommer fortfarande inte i de flesta jeansen jag kom i i våras =(

men tack!
kram

Datum: 2008-01-18 Tid: 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0