last night as 16 years old :D

Hello my friends! :D

sitter här framför datorn och fördriver tiden lite..inte för att jag ska göra nått speciellt ikväll (tror jag inte, inget bestämmt?) men väntar i alla fall på bättre tider^^

igår var det fredag, och kvällen tillbringade jag med tre nära vänner med film och godis! vilket partaj ;D
riktigt trevligt var det, fick sig allt ett par goa skratt ;)

idag är det sista kvällen som sextonåring för min del :D
imorgon fyller jag hela 17 år! jiipppiieee (eller nått i den stilen..haha, känner ingen direkt skillnad^^) men det känns helt okej faktiskt, bara ett år kvar tills jag fyller 18 vilket är riktigt speciellt! :D

nu ska jag fixa mig lite här, bland annat platta håret eftersom jag var duktig att springa idag och duschat vilket gör att håret blir stort som ett fågelbo (självlockar, you know eftersom jag har nämnt det en antal gånger^^)

ni får ha en trevlig lördag och hoppas eran fredag blev lyckad ♥
puss och kram

image467

PartyParty

Kommentarer
Camilla säger:

åh, grattis i förskott :D

Datum: 2008-01-26 Tid: 17:36:58
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
Skier säger:

SvaR; jaa jag ska forsätta leta när jag kommer hem igen:D

Men då får man väl ta o säga Grattis:D

Datum: 2008-01-26 Tid: 20:44:18
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Ameli&Emelie säger:

Grattis i förskott! :)

Datum: 2008-01-26 Tid: 23:46:13
Blogg/URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0