love is in the air?

Heeeey ;D

hur har ni det egentligen? (haha känns som om att jag alltid börjar mina inlägg med den frasen^^)

själv så kom jag hem från skolan för inte så jätte länge sen, har varit en ganska så lång dag idag=/ men jag överlevde som tur var för här sitter jag ju! (A)

angående förra inlägget så kan jag säga er att jag börjat pratat med en annan pojk ^^ (den andra kan gå och dö eller nått^^)
han är ursöt och helt underbart vacker! hihi :D
och han har sagt det om mig också..så vi får väll hålla tummarna och hoppas att något händer, snart!
haha, jag är fan desperat(A)

men nu lämnar vi det ämnet, känner att jag inte har så mycket mer att berätta eftersom vi inte känner varandra (än) och allt är så nytt...:P

tänkte snart ta på mig gympadojorna och springa en bit..måste shakea asset lite ;D
har lite ny music på mp3 också, så det ska nog gå bra! bara det att det är för jädrans kallt ute, menmen, jag får springa fort och få upp värmen på så sätt^^ haha

hoppas allt är bra med er, see ya all later ♥


Kommentarer
Camilla säger:

Vinn veckans header i min blogg.
Info om hur du gör finns i min blogg. :)

Lycka till.

Datum: 2008-01-22 Tid: 16:17:09
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
Marie säger:

hihi, lycka till med den nye pojken ;)

Datum: 2008-01-22 Tid: 16:21:03
Blogg/URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0