mattegeniet fångat av en stormvind...

Yooo brotheeers....!

hur är det med er egentligen? länge sen man hörde ifrån vissa av er där ute..where are you? :P

bloggen min har varit ganska så död nu ett par dagar, och det är inte bara på grund av er utan det är mitt egna fel! jag har inte varit så flitig med att uppdatera och läsa era bloggar..sorry! men det har varit ganska så mycket i skolan och andra saker inplanerade..

på torsdag har vi bla. matte prov del 1 (kapitlet vi jobbar med nu är så himmla långt och massa grejs att lära sig så vi var tvugna att dela upp det) och jag kan verkligen ingenting!? fattar nada...och så ligger jag några uppgifter efter också och då känner jag den där panik känslan och jobbar på som attan och lägger ingenting på minnet..sad i know, måste gå igenom alla sidorna några extra gånger; )

men i alla fall, nog pratat om det (blir deprimerad bara att tänka på´t^^)
ikväll blir det lugnt,. orkade inte åka till I utan jag stannar hemma istället, käkar lite till naturgodis och tittar på Sex and the city tänkte jag=) alltid lika trevligt!

var ute i stormen förut, riktigt läskigt!
känns som om att taket här ska lyfta och flyga iväg snart....blåser det mycket hos er med?

image454

skulle detta väder uppstå här..skulle jag dö!! fy fan


Kommentarer
Stine säger:

ja samma här.. men aj älskar mest brunt

Datum: 2008-01-19 Tid: 20:57:09
Blogg/URL: http://stineb.blogg.se
Anonym säger:

cool bild :)

Datum: 2008-01-19 Tid: 21:29:58
Blogg/URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0