min kropp strejkar..

Godmorgon.

idag är jag inte alls lika pigg och alert..somnade ju inte förns klockan halv ett inatt (sen för att vara mig en vardag) och vaknade halv sju så sammanlagt 6 timmar sömn, vilket är fööör kort skönhetssömn för mig =/ minst 8 timmar måste jag få sova så blir jag/kroppen nöjd..tur att skoldagen inte är så jätte lång!

ute är det jätte dimmigt och "snöregn" i luften så man blir blöt så fort man bara sticker ut näsan genom ytterdörren..inget kul, men ska ringa morfar runt 8 och se om han kan vara snäll och skjutsa mig till skolan eftersom bussarna går så konstiga och helt fel tider! antingen så får jag ta en buss som går tidigare men då så får jag sitta och vänta i skolan i en timme ungefär och om jag tar en buss lite senare så kommer jag försent typ fem minuter och då blir våran mattelärare skit sur/arg så det vill jag inte riskera...*hoppas på morfars bil*

nej, nu ska jag äta upp frukosten här sen börja fixa håret..vilket kommer att ta låång tid idag eftersom jag duschade igår och la mig med lite fuktigt hår..just nu är det stort och lockigt/vågigt som ett fågelbo..riktigt hemskt!
thank god för plattången! haha^^

ni får ha en bra dag kära läsare!
puss och kram ♥

Kommentarer
Skier säger:

blää vi har jätte ¨lång skoldag idag:S

Datum: 2008-01-08 Tid: 07:50:24
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Jennifer säger:

haha samma här, plattången is my best friend.

Datum: 2008-01-08 Tid: 07:56:44
Blogg/URL: http://jen08.blogg.se
Amanda säger:

Inte lätt att kliva upp såhär tidigt alltså..
Ha en bra dag =)

Datum: 2008-01-08 Tid: 07:57:55
Blogg/URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0