mina älsklingar går sakta men säkert sönder mer och mer..

mina älskade svarta stövlar har börjat gå sönder..själva "klacken" går in i skon och gör att själva skoryggen "nuddar" marken så tyget/materialet skon är gjort av har börjar gå sönder/slittits hål på..=/
jätte tråkigt tycker jag eftersom dom kostade ca 500 kr så tycker man ju att det ska vara något bättre kvalite på skon? eller? plus att skorna tar sönder mina strumpor efter en hel dag i skolan(A) haha, när jag kommer hem och tar av mig skorna så tittar en eller anna liten tå fram;) haha

men bortsätt från sina brister så gillar jag dom enormt mycket!
de funkar nästintill till alla kläder jeans, klänning, kjol osv. :D

image417


Kommentarer
Camilla säger:

om klacken slits ut är de dags att klacka om dem. :P

Datum: 2008-01-12 Tid: 20:30:57
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
chrisse säger:

om inget annat var det jädra snygga skor! :)

Datum: 2008-01-13 Tid: 12:31:35
Blogg/URL: http://lovelystar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0