old pic and music is the... !!

sitter hemma hos mamma nu och har äntligen lyckats att logga in på mitt kontonamn här på datorn, jag hade glömt bort lösenordet så vi fick fixa och trixa lite..eller okej, inte VI utan JAG..mamma är inte lika tekniskt som jag^^ hehe

men i alla fall., promenaden gick bra hit..förutom att det var snorhalt och jag höll på att trilla på rumpan flera gånger ;) haha, men jag lyckades att komma hit utan att ramla..stadiga jag!
sitter just nu som sagt framför datorn och har tittat på en massa gamla bilder.,..haha det är för roligt det här! har inte varit här på flera månader och på datorn finns det bilder som jag inte har sett på hundra år känns det som, och musiken ska vi inte prata om! haha ;D

just nu spelas Tegan och sara på högsta volym, dom är faktiskt riktigt bra! har saknat dom..^^
nästa gång får jag ta och ta med mig mitt USB-minne så jag kan ladda över allt från den här datorn till den så jag kan lyssna hemma hos pappa :D

snart  kommer i alla fall några och det ska bli kul att träffa dom igen, var ett tag sen sist :)
mer om det berättar jag när jag kommer hem till pappa igen ;)
tro mig ni vill läsa det! ; )

image334

Friends forever<3
var det inte så?


Kommentarer
Amanda säger:

Tegan och sara är sjukt bra!

Datum: 2008-01-02 Tid: 20:28:33
Blogg/URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0