öppet hus..

heey =)

kom precis hem från skolan, det har varit öppet hus där idag för alla kära nior som står i valet för vilken linje dom ska välja till hösten..jag och en kompis blev tillfrågade igår om vi hade lust att komma och hjälpa till och självklart tackade vi ja när han mutade oss med att vi skulle få någon slagt belöning ; )

dock ångrar jag att jag överhuvudtaget tackade JA eftersom vi inte har gjort någonting sen klockan 10.00 - 13.00 ! S och jag har bara suttit där vid ett bort och druktigt te..jag gjorde till och med svenskaläxan ! haha DÅ är man RIKTIGT uttråkad må jag säga! ; )

menmen, vi får hoppas på att belöningen är något riktigt speciellt ^^

idag blir det lugn, kanske sticker iväg till I ikväll igen och tittar på film eller nått i den stilen, vi får se hur jag gör, om jag orkar eller inte (A) måste i alla fall åka och köpa lite naturgodis är så himmla sugen på det!

måste dra mig, mysbyxorna kallar ;D
kraaam ♥

Kommentarer
Emelie säger:

Haha naaej, jag har gjort lite förändringar i headern men nu får den vara så ett tag tror jag :P

Datum: 2008-01-19 Tid: 15:37:36
Blogg/URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0