snöstorm och gossip girl night!

idag blir det till att åka hem till en vän och ha gossip girls night ! ; ) typiskt oss tjejer, eller vad säger ni?
det ska i alla fall bli riktigt trevligt, tror att jag ligger kvar hos henne inatt eftersom hon bor ungefär 2 mil här i från så har jag inte dirket någon lust att gååå hem i snöstormen (A)

ska snart åka här, mammsen har lovat mig att hon skjutsar ut mig, så klockan ett ska jag gå ner till mormor och morfar, fika lite och sen skjutsar hon ut mig =)

passade bra att jag kunde vara borta idag/kväll eftersom min syster ska ha tjejmiddag här hemma, dels för att hon fyller om två dagar och sen för att hon flyttar på söndag..så på söndag blir det till att bila ner till Göteborg fram & tillbaka (ca 50 mil) yeah greaat! :D jag kommer att döö...haha, men pappa och jag (som ska hjälpa till att flytta) måste vara hemma på måndagen igen eftersom pappa jobbar och jag börjar skolan..annars hade vi lätt sovit över där en natt!

men jag lovar att jag kommer att mobilblogga idag och hålla er updaterade! =)
tror inte jag kommer att låna hennes dator eftersom jag inte vill att någon ska veta om bloggen min..men jag har ju mobilen! (A)

så strunta inte i att läsa bloggen, för jag lovar att updatera ( ;

image338

Kommentarer
marrue säger:

gud va fin blogg du har ! :D

Datum: 2008-01-03 Tid: 12:34:38
Blogg/URL: http://marrue.blogg.se
frågvis. säger:

går gossip girl på tv eller? hört talas om den och vill jättegärna kolla på den :P ..

Datum: 2008-01-04 Tid: 23:45:16
sofie säger:

frågvis: gossip girl går inte på tv än, tyvärr..men det ska komma hit till sverige nu i år! tror till och med att det var nu till våren? om jag inte minns helt fel..jag kan ha fel.
men serien är jätte bra! älskarn :D

Datum: 2008-01-04 Tid: 23:52:10
Blogg/URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0