Svaren på frågorna del 2

Sportar/tränar du? i så fall vad?

Nja, eller jo jag är nog ganska så aktiv fasten ingen (inte änns jag) riktigt har lagt märke till det..eller hur jag nu ska säga?
långa promenader tar jag minst en gång om dagen..i skogen eller på gatan, lite överallt så där;) cyklar gör jag väldigt mycket också, framför allt på sommaren då man är ute och tar vara på dagen (och SOLEN) så mycket man kan (brunbrännabrun) cyklar till skolan (sammalagt 1 mil om dagen) på vintern blir det oftast buss till skolan och promenad hem (5km) löpning/jogging höll jag på mycket mer förr..eller senast i sommras..visst jag har sprungit ett par gånger efter det med men inte lika mycket som då, man är inte ute lika mycket nu när det är snö och blask..tyvärr=/ sen simmade jag ett tag där med och tränade på gym..men inget av det är någonting för mig faktiskt, jag är hellre i skogen och springer en runda eller tar en lång promenad i rask takt än att sitta och svettas vid en maskin inomhus med fult av folk -nej tack! har gjort det en gång, aldrig mer (kanske när jag blir äldre..men inte nu) Idrott i skolan har vi också (får vi inte glömma^^) och så brukar jag göra en hel del övningar här hemma efter varje träningspass med hjälp av bla. min yogaboll :D



vad är din favoritfrukost/vad äter du till frukost?

jag älskar all frukost! frukosten för mig är den bästa måltiden på dagen :D

på morgonen blir det oftast olika frukostar varje dag..eller i varje fall under helgerna..i veckorna äter jag oftast en skål med Start & mjölk, eller Speciall K & mjölk är också riktigt gott:) men visst finns det dom dagarna då jag inte är sugen på nått utan plockar fram en torr gammal macka ur skåpet brer lite smör och ett glas mjölk till, som sagt jag varierar min frukost! på helgerna blir det oftast mackor och mjölk/juice, gärna rostade mackor (fullkorn) med marmelad och ost (mumma<3) thih, i loove breakfast!


Fast iof hotelfrukost slår ju allt! ^^



vardagligt smink?

jag använder inget smink, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra tänkte jag säga men man vet aldrig, kanske jag en dag börjar med det också? men just nu så känner jag att jag inte behöver att göra det, varför förstöra mitt ansikte när jag har en frisk och fräsch hy? här är det äkta vara! (haha)



vad pluggar du?

just nu så går jag första året på gymnasiet, Handel och Administrations programmet, hur kul som helst! jag trivs som fisken i vattnet ;)
bra klass, snälla lärare, linjen passar mig perfekt!



vad vill du jobba med efter gymnasiet?

efter gymnasiet har jag ingen anning om vad som händer eller vad jag vill göra/jobba med, men en sak är i alla fall säker och det är den att jag ska ut och resa -ensam eller med någon annan spelar ingen roll- men ut och upptäcka världen ska jag göra i alla fall innan mannen och barnen kommer in i mitt liv! sen har jag länge länge haft funderingar på att åka iväg som AU PAIR till USA nått/några år:D tycker det verkar hur kul som helst och USA är ju mitt mål här i livet så varför inte slå två flugor i en smäll? ^^

men som sagt, vi får se vad framtiden har att bjuda på!



har du någongång fått en lampa i huvudet?

hahaha, nej inte vad jag kan minnas i alla fall^^

(vem vet jag kanske svimma så jag inte kommer ihåg nått nu efteråt?)



vilken blomma tycker du är finast?

jag och blommor hör inte riktigt så bra ihop, eller växter överhuvudtaget..men vissa blommar kan vara riktigt fina till och med enligt mig^^
Orchideer tycker jag är riktigt fina och rosor såklart, sen tar nog min kunskap om blomm-namn slut där..när jag köper blommor går jag ju för det mesta efter färg och doft! ;) blommor som inte doftar är inga blommor för mig..


" vad använder du för produkter till ditt hååår kvinna? det är så sjukt fint! och visste du om att du är sjukt lik lindsay lohan? "


Denna kommentar har jag stött på många många gånger och för hundrade gången det är INTE jag på bilderna i headern (även fast jag hade önskat det^^) så tyvärr, vad lindsay lohan har för hårprodukter har jag ingen anning om, antagligen något väldigt dyrt & fint ! :D




Sådär ja, det var nog alla frågorna..hoppas ni fick svar på det ni undrade nu..annars är det bara att fråga på om det skulle vara nått =)

just nu sitter jag hemma hos mamma, har precis städat lite här på rummet och bäddad rent sängen min..ska väl förhoppningsvis snart börja med maten(A) är riktigt hungrig här..hehe

Kommentarer
Hanna säger:

vadå inte använder smink (?)
såfall säger du i mot dig..
det är bara titta på dina bilder på sidan..

Datum: 2008-01-11 Tid: 16:58:18
Blogg/URL: http://hannnies.blogg.se
Skier säger:

Haha men då är ju du ganska aktiv ju;D

Datum: 2008-01-11 Tid: 17:32:31
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Anonym säger:

bra svar!

Datum: 2008-01-11 Tid: 17:48:51
Blogg/URL: http://helenascity.blogg.se
Hanna säger:

haha, om du tittar överst på din profil?
om det ens var du, vilket jag antog?
dessutom har jag inte sagt något om din hy? herregud.. bilderna är ju råsminkade
SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2008-01-11 Tid: 19:19:33
Blogg/URL: http://hannnies.blogg.se
Hanna säger:

menade inget elakt?
påstår du att man är elak för att man tror du använder smink?
bilden är totalt redigerad, och ledsen för om du tog illa upp för det var jag inte ute efter..

Datum: 2008-01-11 Tid: 20:11:49
Blogg/URL: http://hannnies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0