...You know there is two sides to every story...!

Kommer ni ihåg dom här två låtarna? Det skrevs ju en hel del om dessa två,. ett tag tyckte jag det var riktigt spännande och roligt att Eamon och Frankee skrev "hat" låtar till varandra..
men sen kom ju sanningen fram, att dom bara skrivit och gjort låtarna för att tjäna pengar..inget av det dom sjunger om var sant..bad! och dom var fortfarande ett par..=/

men aja, låtarna sitter fortfarande fastklistrade i hjärnan och så fort dessa spelas upp så kan man varje textrad..helt otroligt vad hjärnan lagrar...; )




Eamon
 


Frankee

Kommentarer
katrina säger:

Juste dom dära... Fan att det inte var sant! skulle vara riktigt kul med konflikter! Fastän jag inte gillar låtarna så kan jag hela texten! haha

kram

Datum: 2008-01-12 Tid: 13:13:50
Blogg/URL: http://kattyy.blogg.se
Karolin säger:

Det värsta är att jag avskyr att man måste vara tuff för att klara sig och inte kan vara sig själv i den stora världen utan att bli nedtrampad. Det är hemskt om man tänker efter?! Vad härligt att du hade en bra fredag ändock och att favoerit Satc figurerade i din ruta, det var länge sen för mig nu. Då får jag fortsätta med att önska en bra lördag!

KRAMAR

Datum: 2008-01-12 Tid: 14:28:56
Blogg/URL: http://babybabylicious.blogg.se
Jessica säger:

hahha, ja just det! men det var ändå en smart idé!

Datum: 2008-01-12 Tid: 14:48:01
Blogg/URL: http://jessicalindkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0