heeeyy hooo leeets gooo

Heeeysan hoppsan :D

jag överlevde liseberg och allt karusell åkande :D hihi jag syster och hennes pojkvänn har sprungit runt som små irrar..haha dagen och kvällen har varit riktigt trevlig=) på dagen blev det shopping köpte faktiskt en hel del..mer om det imorgon, eller så fort jag har kommit hem och packat upp allt..kan i alla fall säga att jag hittade en hel del ;) hihi

just nu är jag helt slut i benen och fötterna så det är inte sant...så nu äre soffan och ett päron till farsa (som går på tv) som gäller för hela slanten..popcorn och kanelgifflar bjuds det på också :P hih

hoppas eran dag har varit toppen!
idag är det sista dagen i götet..imorgon äre bilresa hem igen... =/

godnatt med er ♥♥

Kommentarer
Sanna säger:

Haha ja, var där i helgen :) Du var också där eller? :)

Datum: 2008-07-24 Tid: 10:35:24
Blogg/URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Rebecca säger:

var lite läskigt att åka karusellerna nu, efter att den hade gått i sönder? usch, jag hade varit livrädd! fast jag är ju rädd för karuseller i vilket fall som helst.. haha! :D

Datum: 2008-07-24 Tid: 17:41:58
Blogg/URL: http://reppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0