I´m a surviver !

Heeeeeeeeeeeeeeej :D:D

NU är jag äntligen hemma igen,
efter nästintill en veckas festande! höhöh har haft det riktigt trevligt, har träffat sjuk mycke trevligt folk och vi har redan bestämt att vi ska åka dit nästa år igen, alla är så himlans trevliga =) det roliga var att redan första kvällen så träffade jag på 3 personer, en tjej och två killar som var från borlänge? eller aa nånstans från dalarna i alla fall och redan från första kvällen satte sig dialekten på hjärnan..så jag har haft en jädrans massa olika dialeker denna vecka..haha :D

sista natten (kom hem igår, seeent) så fick vi sova på tågstationen på hårda bänkar..eftersom vi var klantiga och råkade beställa biljetter hem en dag efter att festivalen slutat...den slutade den 29..vi åkte hem den 30..så yes, har spenderat en natt på tågstationen också som sagt..eller aa rättare sagt 21 timmar eftersom tåget inte gick förns tio i sex på kvällen den 30 =/ men vi överlevde och ni kan inte förstå huuuur UNDERBART det var att få sova i sin egna säng inatt !! :D

aja, mer uppdatering senare, hoppas allt är bra med er :)<3

Kommentarer
Markus T säger:

Hej

Förlåt för min tystnad under dessa två veckor, snart dyker väl anledningen upp på min blogg.



Det verkar som du haf en bra vecka på festivalen, hört av flera att den va grym :)

Allt bra annars?

Datum: 2008-07-01 Tid: 20:47:30
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se/
Pernilla säger:

Sv: Här är det bara bra :)

Datum: 2008-07-01 Tid: 23:29:12
Blogg/URL: http://typperra.blogg.se/
bell säger:

sv: fan jag förstår det asså! :D såg du thåström?

Datum: 2008-07-01 Tid: 23:38:55
Blogg/URL: http://isabeelolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0