jo men en cykeltur fick vi oss allt..

Godmorgon...

TITTA KLOCKAN!
haha det trodde ni inte om mig va? :P dock så kunde jag ha legat och sovit nu..haft min käraste skönhetssömn och snarkat vidare..(inte för att jag snarkar, men ändå) för när vi väl kom till den nya netto butiken så fick vi världens chock! där stod säckert 200-300 personer och kööööade för att komma in... (har ni varit på GK´s, ullared någon gång så kan ni juh tänka er den köööön..fast något mindre ^^) så vi vände och cyklade tillbaka hem igen..HAHA en riktig cykelrunda så här på morgonkvisten ;)

så nu ska jag ta och äta lite frukost, äggen kokar förfullt ut i köket..hade ingen leverpastej och saltgurka kvar som jag var sugen på mest (typiskt) så det får gå med ägg på mackan istället :)

har ni sovit gott annars?


jag borde nog fasen ta och ställa upp, skulle vinna hela skiten..dock så är jag ju inte 18 ännu så ja det får bli min ursäkt ^^ hihihi

Kommentarer
Majken säger:

åh det gör jag också :) men på ett sätt är det fruktansvärt sorgligt också eftersom man har blivit så goda vänner under de tre åren.

Datum: 2008-06-12 Tid: 09:00:45
Blogg/URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0