lyckad kväll/natt/morgon :D

Hejsan på er :D

shit vilken dag/kväll/natt/morgon det har varit =) bästa midsommarafton någonsin! :D kom inte hem förns (håll i er nu) Halv fem imorse och är redan vaken? hihi, yes sitter nu här och käkar jordgubbar med mjölk, ska snart ge mig på tårtan i kylskåpet, pappa och dom andra bakade tydligen en ny tårta igår och jag måste ju självklart smaka och se om den blir godkänd ^^ höhö

igår då, drog hem till S och E runt fyra-fem och började göra i ordning oss, göra färdigt tårtorna, städa upp lite och sen en efter en så dök folket upp..blev en hel del prat, skratt, sång osv. riktigt trevligt! sen brast helt plötsligt jag ur mig: Jag vill åka och bada! and so we did..HAHA (dock inte jag eftersom jag redan är bombförkyld och vill bli frisk till P&L,hihi buuusigt!) men i alla fall, två vänner kom och hämtade oss med bilar och sen for vi vidare..efter det hamnade vi hos en annan i en lägenhet och spelade bla. tv-spel hela natten/morgonen..as mysigt! =) åh ja, sen fick jag skjuts hem imorse ^^

hahaha, yes så såg min dag ut =) Hade ni en bra midsommar ni med sen?
nu äre tååårta som gäller, måste ju smaka den..hallå? :P




Kommentarer
Anonym säger:

jooo det blev trevligt själv?:d

Datum: 2008-06-21 Tid: 12:40:35
jayne säger:

Ja vädret blev bättre igår. Vi satt under tak...men jag frös inte..vilket min man däremot gjorde.. Men vi slapp regn och rusk.

vad händer idag då??

Datum: 2008-06-21 Tid: 12:43:53
Blogg/URL: http://jayne.blogg.se/
Alexandra [lolabrin] säger:

fin bild..

Datum: 2008-06-26 Tid: 22:45:02
Blogg/URL: http://lolabrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0