old schoool memories and fransk maníkyr?

sådär ja, nu så var SISTA skolarbetet/uppgifter för första året på gymnasiet avklarad! ska lämnas in imorgon och förhoppningsvis så blev det godkänt också ^^ hehe

helt sjukt egentligen vad fort tiden går..kommer ihåg när vi gick där sista veckorna i nian, alla var lite små nervösa, klassen och närmaste vännerna skulle splittras, en del skulle bara gå på olika skolor, en del på samma skola fast en annan linje medans andra skulle börja i en helt ny stad..och de första dagarna var allt så nytt, så stort fast ändå så "vanligt" ja menar, skolan är ju alltid skolan..läxor och en hel del plugg..men ändå skillnad, haha, nya klasskompisar, nya lärare osv. och nu sitter vi här, sista veckan innan skolavslutningen och ett helt ååår har gått..helt sjukt!



aja,
funderar på om jag ska göra en fransk manikyr nu när naglarna mina äntligen har börjar växa till sig och blivit lite strooonger? :D det var ett tag sen..på vintern går bara mina naglar av och delar sig hela tiden, ap jobbigt! men nu jädrans, mot manikyrlådan! :D

Kommentarer
Julia säger:

svar; det är till historian. vi ska skriva om en historisk person eller händelse. så jag skriver om hitler. :P

Datum: 2008-06-02 Tid: 20:17:38
Blogg/URL: http://rozaglitter.blogg.se/
Viktor säger:

jag har gått 2 år, det har gått skitfort!:O

fransk manikyr, den har vi inte sett förut:P



sv: okej, säger mig... väldigt lite:P

Men du vet irrländare har juh INGET pigment, de är typ rosa/genomskinliga och solar de blir de skitröda/rosa sen blir de vita igen:P



va? south park är så jäääääävla roligt:P bästa är juh att alla avsnitt innehåller en politisk känga av något slag:D



ja helt ok, börjar bli lite slitet efter alla seglarläger och festival, sen är det juh som sagt taggat, men det är chill:P

jasså? varför inte:P Hahaha jadu, du går väll i skolan och bloggar:P



Hahaha jaa:P

Jag gillar filmer som berör. HATAR skräckfilmer, man blir juh bara rädd:P

annars är favoritfilmerna; Goofy the movie, Braveheart, Remember The Titans och självklart; Pirates of The Carribean!:D

mjo, science fiction är sådär, men starwars e ganska nice:)



pussåkrampårej

Datum: 2008-06-02 Tid: 20:36:02
Blogg/URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Julia säger:

svar; hehe jo det finns juh det :P

Datum: 2008-06-02 Tid: 20:42:30
Blogg/URL: http://rozaglitter.blogg.se/
Julia säger:

svar ; ja det är jätte intressant och hur hämskt som helst.

Datum: 2008-06-02 Tid: 20:49:48
Blogg/URL: http://rozaglitter.blogg.se/
Julia säger:

svar ; aah.. hur gick det med din franska manikyr ? :D

Datum: 2008-06-02 Tid: 20:51:37
Blogg/URL: http://rozaglitter.blogg.se/
Sandra säger:

Svar: Ja vi tjejer passade på att ha lite picknick när killarna är uppåt i landet och spelar boll :) Jättemysigt. Det är så fint med fransk manekyr.

Datum: 2008-06-02 Tid: 20:55:39
Blogg/URL: http://froggie.blogg.se/
Viktor säger:

sv:sekunderna senare publicerades ett inlägg av moi;)



känns som det var igår jag kastade sand på söta flickor och skickade fråga chans lappar... förresten... det var juh igår;O



svarta?:P har vi en liten emo på halsen;O hahah nedå skämtar bara;)



Nejmen det är säkert bra:P

rött hår med normal hy, inte det vanligaste:)



Nejmen det är inte tråkig politik, och det behöver inte ens vara politik, oftast är det bara aktuella saker de driver med... De drev om växthuseffekten och al gore osv... De har drivit om ALLT ink world of warcraft:D det avsnittet är typ det roligate jag sett XD



asså...Jag har sett typ hur mycket skräck filmer som helst i mina dagar, börjar bli trött på dom:P För de går juh bara ut på att skrämmas, men visst, jag utmanar dig på skräckfilm =D

Nej dom är bra, det är KULT man måste ha sett dom för att räknas som människa i västvärlden:P



Nu får du komma på något att prata om!!!



pussåkrampårej

Datum: 2008-06-02 Tid: 21:02:11
Blogg/URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Fanny säger:

Jaarå, den va bra :)

Det är så snyggt med fransk manikyr!

Datum: 2008-06-02 Tid: 21:12:22
Blogg/URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Anonym säger:

Själv har jag inte upplevt, detdär än eller vad man ska säga :P

Datum: 2008-06-02 Tid: 21:17:59
Julia säger:

svar; haha okej. =P

Datum: 2008-06-02 Tid: 21:19:54
Blogg/URL: http://rozaglitter.blogg.se/
Anna säger:

ÅH, när sista arbetet innan sommarn lämnas in är det alltid lite extra som lyfter från axlarna! Mitt sista blir klart imorrn :D Fint.

Datum: 2008-06-02 Tid: 21:34:17
Blogg/URL: http://heeejanna.blogg.se/
Viktor säger:

Jag är upptagen vaaaaaaaarje natt ;O eller? aaa... fast nää...

HAHAHAHA jassådu:P om du bara visste hur jag ser ut på morgonen speciellt efter att ha festat XD det är nästan hulken då:P eller som jag skrev i ett tidigare inlägg: Skönhetssömn? ah inte min sömn i alla fall, när jag öppnar min dörr från rummet möts jag av en spegel och jag säger som Eddie Izzard: Well, I would definetly not shag me!



hahaha nej jag skämtade bara ;O



Jag emo? Hahaha neeejdu:P Nejmen svart är säkert

snyggt, jag vet inte:P



jaaaaa, det borde alla:)



De äldre skräckfilmerna är sååå tråkiga:P händer juh inget, men de nya är ofta bara överdrivna, jag gillar 90-tals skräckisar typ:P

jamen då får du stråla dig hit från motala star trek style!! =D

sa juh att jag hade fantasi:) det är det som håller mig "sane" eller insane som mina kompisar tycker:)



Datum: 2008-06-02 Tid: 21:39:53
Blogg/URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Viktor säger:

Jag är upptagen vaaaaaaaarje natt ;O eller? aaa... fast nää...

HAHAHAHA jassådu:P om du bara visste hur jag ser ut på morgonen speciellt efter att ha festat XD det är nästan hulken då:P eller som jag skrev i ett tidigare inlägg: Skönhetssömn? ah inte min sömn i alla fall, när jag öppnar min dörr från rummet möts jag av en spegel och jag säger som Eddie Izzard: Well, I would definetly not shag me!



hahaha nej jag skämtade bara ;O



Jag emo? Hahaha neeejdu:P Nejmen svart är säkert

snyggt, jag vet inte:P



jaaaaa, det borde alla:)



De äldre skräckfilmerna är sååå tråkiga:P händer juh inget, men de nya är ofta bara överdrivna, jag gillar 90-tals skräckisar typ:P

jamen då får du stråla dig hit från motala star trek style!! =D

sa juh att jag hade fantasi:) det är det som håller mig "sane" eller insane som mina kompisar tycker:)



oj, klickade igen (a)



Jaa:P Men... vi kan snacka lite festival, har du hört talats om clutch och mustasch?



pussåkram:)













varför skrev du här nere för?:P

Datum: 2008-06-02 Tid: 21:40:49
Blogg/URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Maria. säger:

svar: Okej! Hoppas att det fungerade!



När man köper manikyrset på t.ex. HM, får man såna pappersremsor då? Jag har för mig att jag fick mer "mall-liknande" papper, och det fungerade inte alls!

Datum: 2008-06-02 Tid: 22:10:52
Blogg/URL: http://tja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0