P&L......

JAG ÅKER OM NÅÅÅÅGRA TIMMAR :D:D:D gasssshhhiieee ni förstår inte hur nervöst-peppad-glad-lycklig-föväntansfull osv. jag är? :D haha det kommer bli görsa kul !!!

idag har det packats, planerats och förberätts inför morgondagen..sen har jag varit en usel hundvakt också men det är en annan femma..höhö(a) ÅKER imorgon klockan 12.00 ungefär, så klockan ringer tidigt, ska hinna duscha, gå med vovven, käka frulle, fixa macka till tåget, packa det sista, leta fram lite saker osv. har en hel del att göra..men det hinns nog ;)

därför ska jag faktiskt ta och lägga mig nu..så jag orkar upp imorgon :P
Hoppas eran dag har varit toppen!
syns imorgon igen....då jag förmodligen kommer att vara gryyyymt nervös!! haha :D

GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0