soooommarlov

Godmorgon :)

blev seeent i alla fall, hehe orkade inte riktigt gå upp när klockan ringde förut (typiskt mig) men aja, blev ju inte så där jääätte sent heller som tur var ;) nu är det morgonpromenaden som gäller för min del, sen frukost och sen vidare ner till mormor och morfar? dit också mamma ska komma troligtvist, var ett tag sen jag träffade henne nu :/ kan bli trevligt! kanske till och med blir frukost hemma hos m & m? hihih så mycket godare att äta hemma hos någon annan! =)

nej nu ska jag dra mig bort mot skogen innan det blir allt för varmt och jäkligt (vilket jag iof redan tror att det är..) filmrecention (stavelse?) kommer senare sen...lovar! när jag kommit hem igen :D

syns snart <3


Kommentarer
Markus T säger:

duktig du är som drar ut o rör på dig! :)

Själv sitter man med datorn i knät ute i solen :p



hoppas du får en bra dag idag!

Ha de!

Datum: 2008-06-04 Tid: 11:50:32
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se/
ANJA säger:

Svar:

Det ska jag kolla in!

Datum: 2008-06-04 Tid: 11:58:29
Blogg/URL: http://anjaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0