The Heroin Diaries by Nikki Sixx

vädret är verkligen det lustigaste idag...först när jag vaknade så var det hyffsat, sol och sådär, sen bara nån timme efter kommer värsta ovädret med ösregn, åska och hagel stora som golfbollar..sen rätt som det är så tittar solen fram och lyser nån timme..och nu börjar det bli mörkt på himlen igen? hahaha jaa men jag säger då det :P svensksommar?

aja, har för det mesta fördrivit denna dag med att ligga och läsa The Dirt och tjata på pappa om att vi faktiskt måste åka och titta på datorn imorgonbitti när dom öppnar..hihi..ska snart ut på sista kvällspromenaden med pappa och vovven, fast jag ser nu att det har börjat att regna igen..så vi får se hur det blir med den saken :P hehe

Föresten, funderar på om jag ska beställa hem Nikki Sixx´s bok the heroin diaries men jag kan inte bestäma mig för om jag ska köpa den på engelska eller svenska? gahhiee, svårt beslut det dära, haha känns juh kanske mer "verklig" eller vad man nu ska säga på engelska..mer personlig så..men samtidigt så kanske jag inte förstår ALLT och vem orkar slå upp ord man inte förstår medans man läser? precis..inte jag i alla fall, så det lutar nog mer åt den svenska..men aja, vi får se ;) hihi


Har du läst boken? :)




















Kommentarer
Alexandra säger:

haha go for the svenska (a) skulle jag gjort iaf :D



svar: haha jo han ville skriva lite ;o



Precis :D så känner jag med, och när jag liksom inte behövde skriva en cv och skit så är det ju bara ännu bättre (a) haha jag är så lat :p



jag vet inte rikigt, han har fan inte vaknat än ;o shit vem sover så här länge :o tror att jag skall skälla ut honom och sedan stanna hemma istället



haha jo :) två år nu så det känns bra :) haha ja han bara fick för sig att han skulle snagga av skiten :o jag var typ sur på honom i en vecka för det, men jag har släppt det nu (a)



kram!

Datum: 2008-06-16 Tid: 18:02:40
Blogg/URL: http://killedinjanuary.blogg.se/
Viktor säger:

Ofta är engelska böcker översatta till svenska på pricken!! =)



jooo jättesexigt jag lovar!! iaf såg man ascool ut!



pussåkrampårej

Datum: 2008-06-16 Tid: 18:05:51
Blogg/URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Söderlund säger:

Jamenvisst! Det ska bli riktigt skoj!



Haha, jag och tre kompisar har faktiskt

hyrt in oss på ett rum, inne på hotellet som

artisterna bor på. Så jag ska bo fint under

hela festivalen. Lite udda och fel tycker vissa,

skönt tycker jag dock att kunna ta en dusch innan

man går ut bland folket liksom? :)



Jag åker dit torsdag, åker hem söndag, när festivalen är slut. När åker ni dit då?



Några speciella band du ser fram emot att se? :)



Mvh

Söderlund

Datum: 2008-06-16 Tid: 18:25:39
Blogg/URL: http://ventux.blogg.se/
a n n a säger:

sv: jag ska hjälpa min syster rensa hennes garderob nu ;) haha. Vad ska du göra ? =)

Datum: 2008-06-16 Tid: 19:02:21
Blogg/URL: http://asurvivor.blogg.se/
glitterandbling säger:

har inte läst den boken :)

Datum: 2008-06-16 Tid: 19:03:55
Blogg/URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Maria säger:

Nej man pratar ju med ganska många här på bloggen ;)



Hmm tro om det inte var de två Rhodesian Ridgeback vovvarna vi pratade om =)

Datum: 2008-06-16 Tid: 19:16:23
Blogg/URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Alexandra säger:

sv: är du? :D fan va nice! haha rödtottar är coola!



Haha jo jag känner igen det där, hatar när amn itne kommer på vad man skall skriva fan haha



JA, han är cp :p han har inte vänt på dygnet helt, loksom. han går och lägger sig samtidigt som mig typ runt 3-4 på morgonen men skillnaden är att jag går upp 11 på morgonen och han förstätter sova till, ja nu typ.



Hur har din dag varit då:)?

Kram!

Datum: 2008-06-16 Tid: 20:07:11
Blogg/URL: http://killedinjanuary.blogg.se/
Alexandra säger:

svar: ja fan :D haha skall titta i affären :) haha min kille är ju också rödtott (a) fast han är så där riktigt jävla röd haha!



Alltså..jag kan itne sova :s det går inte. Ja antingen sitter jag framför datorn, tvn eller så ritar jag om jag kommer på något, pratar i telefon (alla mina vänner är nattugglor haha) eller så lyssnar jag på musik, ibland går jag tillochmed ut på en liten promenad. Jag bor i ett villa område på ett berg typ så det är bara att gå ut häromkring det är helt tyst haha.



Okej, hoppas att du blir frisk snart!

Det låter skönt, jag har väl inte gjort så mycket jag. Lyssnat på musik, färgat min mormors hår haha och typ pratat i telefon och så :)

kramkram

Datum: 2008-06-16 Tid: 20:29:44
Blogg/URL: http://killedinjanuary.blogg.se/
Zabina säger:

Jag har köpt Heroin and Diaries med Nikki Sixx på engelska och skulle föredra att du också köper den engelska verisionen. Har läst lite utav den på svenska och även om den är översatt till maximum så är det ändå inte samma sak, och hur bra översättaren än varit så blir det aldrig till punkt å pricka, som jag sa tidigare.



Vet inte om du bara är inne på Nikki Sixx eller Mötley Crüe i sig.. Isånnafall ska du läsa The Dirt med Mötley Crüe. Det är en bok som måste läsas, helst även den på engelska.

Sen kan jag även tipsa om TommyLand, Tommy Lee's självbiografi (men vet inte om du vill läsa den.. du är insnöad på Nikki.. jag är insnöad på Tommy ;)).



Lycka till iallafall.

Datum: 2008-06-18 Tid: 15:17:31
Blogg/URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0