Dagens fråga

Godmorgon =)
känner mig lustigt nog inte alls så jätte trött..lite små seg bara men det får man väl vara så här pass tidigt på morgonen? har i alla fall precis ätit min frukost ska börja flatta frillan nu eftersom den står åt alla håll och kanter..inte så snyggt precis ;) sen blir det klädsen och ja resten ni vet ^^
inte så jätte fint väder ute (?) så vi får se om S ringer och säger att hon inte vill cykla, vanligt hos henne..okej kanske inte så jätte kul att cykla om det regnar men det regnar i alla fall inte (än) och då tycker jag allt att man kan cykla;) haha, aja alla är vi olika!

nej, nu ska jag sluta babla..juste föresten tänkte ge er en dagens fråga: Vad äter ni till frukost?
för det är nämligen så att jag vet inte vad jag ska äta på morgonen? brukar alltid äta start+mjölk och kanske någon knäckemacka med ost..that´s it! sen tar mina fantasier slut helt och hållet..och jag börjar faktiskt tröttna på den frukosten..ett tag åt jag ju bara havregryns gröt på morgonen, kanske borde börja med det igen?
men, skriv gärna vad brukar du äta till frukost? några tips? någon god frukost som ändå är lite nyttig i alla fall^^


image701


Kommentarer
Emelie säger:

Godmorgon ;)
Jag äter inte frulle :P

Datum: 2008-03-13 Tid: 07:08:53
Blogg/URL: http://celebratelife.blogg.se
Lenita säger:

jag äter ej frukost :)

Datum: 2008-03-13 Tid: 07:12:21
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Ursula säger:

Äter för det mesta varma mackor, eller risifrutti eller knäckebröd :D variera min frukost väldigt oft :)

Datum: 2008-03-13 Tid: 10:22:15
Blogg/URL: http://inexpressible.blogg.se
Rebecca säger:

Jag är inte så glad för att äta frukost, i alla fall inte på vardagarna när man MÅSTE äta direkt när man vaknar. Men på helgerna är det gott, tycker jag!
Eftersom vi äter så sent i skolan så äter jag för det mesta gröt, för att magen inte ska böra kurra redan vid nio. hehe. Saken är den, att jag inte tycker om gröt så mycket. Men jag såg ett tips i veckorevyn, att man skulle skiva banan på, och sedan russin och mjölk. Jag tyckte faktiskt det var gott, då jag både gillar banan och russin.
Men tips: Låt inte gröten stå för länge med banenen på, för då blir bananen varm, och det är INTE GOTT! 8-D

Start är så himla gott, men vi har aldrig det hemma, tyvärr. :P

Datum: 2008-03-13 Tid: 17:33:30
Blogg/URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0