Hardrockers...

Hallu =) Nu är jag hemma igen. blev till att stanna kvar hos vännen inatt, jag var alldeles för trött för att gåå hela långa vägen hem igår (höhö) så istället sov jag kvar där, riktigt mysigt hade vi det i alla fall :) tittade på melodifestivalen, mumsade godis och pratade en hel del + en hel del skratt också förstårs men det är väl vanligt för oss tjejer? right? :D

en sak
kom vi båda i alla fall fram till och det är det att vi har blivit grymt databeroende! fy på oss! för det var nämligen så att vi satt och pratade sen skulle jag visa henne en sak på internet men så när vi skulle starta deras dator (bärbar) så kom det inte fram någon bild? hel konstig! vi satt där och förstod ingenting..datorn hoppade igång och vi hörde fläckten och allt men skärmen var alldeles svart? så vi blev irriterade och tänkte slänga ut den genom fönstret..men det blev aldrig så..eftersom vi båda är lugna tjejer och inte hardrockers..^^ höhö

men det är lite läskigt det där, att man kan vara så himmla databeroende..det första jag gjorde nu när jag kom hem var att sätta på datorn (min bärbara står på hela dagarna) och se nu sitter jag här..:P

image643

jaja, nu blir det
till att fixa lite saker här hemma sen ska jag sätta mig ner och svara på era kommentarer<3
ha det bäst så länge hörre ni, hoppas ni hade en trevlig lördagskväll:D


Kommentarer
malin säger:

ha en bra dag! :)

Datum: 2008-03-02 Tid: 14:29:11
Blogg/URL: http://www.malzzis.blogg.se
fanny säger:

svar: så bra! :) Jo min vaar jätte mysig den med.

Datum: 2008-03-02 Tid: 14:29:35
Blogg/URL: http://faannybackman.blogg.se
Lenita säger:

svar: jajamensan, en riktigt myskväll :)

Datum: 2008-03-02 Tid: 14:50:48
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Emelie säger:

Jaarå, min kväll var super mys :D
Vad gör du idag då?

Datum: 2008-03-02 Tid: 14:56:53
Blogg/URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0