Jo tack, allt bra här !

Hej på er =)
nej, jag har inte dött eller nått i den stilen..eller okej idag har jag väl varit halv död efter gårdagens fartfyllda natt..herrejävlar! haha men det är smällar man får ta när man inte äter som man ska :P
Vaknade upp hos min kära vän H och mådde piss -rent ut sagt! jag hatar när man ska må illa och inte kan kräkas? (ursäkta detta äkliga inlägg, äter du nu så borde du äta upp innan du fortsätter att läsa...) eller när man mår jätte illa och inte vet om man kommer att kräkas eller inte? jag hatar i alla fall att spy! that´s it!
så när jag vaknat och känner att jag mådde dom jag mådde så ringde jag pappa så fick han komma och hämta mig..han och alla andra där hemma bara skrattade åt mig..haha dom är taskiga!! ^^

i alla fall kom hem, satte fingrarna i halsen (haha jag sa ju att det skulle bli äckligt!), tog en ipren och gick och la mig..några timmar efteråt mådde jag mycket bättre  :D höhöh
okej, kanske inte KANONERS men ja ni hajjar, helt okej alltså =) så idag har jag bara tagit det lugnt..sovit, försökt att äta lite gran (risk för att inte kräkas upp det igen) åkt hem till mamma (där jag sitter nu) och har precis duschat och solat :D nu känner jag mig fräch och gó igen..hehe ska bara fixa naglarna mina sen är allt prima :D

image721

Kommentarer
Anonym säger:

skönt att du mår bättre nu :)

Datum: 2008-03-24 Tid: 22:32:31
Blogg/URL: http://lakritz.blogg.se
anna säger:

hahahahha

Datum: 2008-03-25 Tid: 12:07:37
Blogg/URL: http://bloggis06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0