kvällens planer?

halloj, här sitter jag och är mätt i magen(a) har precis ätit en jätte god middag som pappa lagat i form av kött, kroketter och sås :D mumsfillibaba!
sitter just nu och pratar med hundratusentals olika personer på msn..msn ljudet är riktigt irriterande och jag kommer säkert fortfarande höra det låta i öronen/hjärnan sen när jag ska gå och lägga mig, det fastnar på hjärnan..som tinitus ni vet..sjukt jobbigt! ^^

menmen, ikväll blir det att umgås med en nära vän=) tänkte titta på melodifestivalen (tror jag? om hon får bestämma så blir det nog så^^) och sen kanske någon film eller nått :P det är bara det att ingen av oss orkar direkt förflytta oss till varandra...haha men det blir nog som så att jag får samla kraft och bege mig hem till henne..ut i regnet...jag längtar redan! ; )

nåväl, ska fortsätta att bestämma lite nu..jag håller er uppdaterade^^


Kommentarer
Skier säger:

Sv: haha nehe du jag ska inte bli sjuk:P haha jag får inte bli sjuk, jag ska ju köra SM nästa vecka så jag måste vara frisK:D

Datum: 2008-03-01 Tid: 19:03:34
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Ally säger:

hahaha, jag kan verkligen känna igen det där, ljudet alltså. Har kollat på en serie och de har spesiella ljudeffekter under vissa delar, och denna ljudeffekten surrar i min hjärna ett bra tag nu. Hahaha =D
Det är verkligen som tinitus, fast i hjärnan. ;) hihi

Datum: 2008-03-01 Tid: 19:50:35
Blogg/URL: http://alinadp.blogg.se
sara säger:

Det går ändå inte faktiskt... men klockan tre idag så ska jag spinna :)

Datum: 2008-03-02 Tid: 13:46:18
Blogg/URL: http://minafinaminnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0