lets take a walk

Heeej :D
nu är jag äntligen tillbaka igen, efter en riktigt trevlig och mysig helg med Hanna<3 sötaste tjejen ever! hihi :)
var egentligen bara meningen att hon skulle sova här fredag-lördag men sen igår så var vi hela dagen och sen så vips så var klockan 22-23 och då sa jag att hon kunde vara kvar en natt till ;) och självklart var hon det! så hon sov här lördag-söndag också men nu har hon precis åkt hem..

nu ska jag snart ta på mig andra kläder och sen ta en låång promenad i skogen, efter all helgens svullande så måste jag ut och röra på mig! haha, har ätit massa godis och skit (eftersom pappa och M har varit på ålandskryssning så fick vi ju en hel del om man säger så^^) plus att det är den veckan i månaden nu också så jag har ju ätit extra mycket! haha känner mig hur äcklig som helst just nu så som sagt nu blir det promenad för min del! hehe :P

hoppas ni haft en toppen helg!
jag bloggar sen igen när jag kommer hem och har duschat och allt sån där ni vet ;D
puss och kram på er <3

image709

Kommentarer
Matilda säger:

sv: näää. inte så kul.. men hur är det annars då? hänt nått kul i helgen?

Datum: 2008-03-16 Tid: 17:01:31
Blogg/URL: http://Http://matehilda.blogg.se
Lina säger:

skönt att gå lite i skogen! det ska jag också göra någon dag! :)

Datum: 2008-03-16 Tid: 18:32:39
Blogg/URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0