turn the music up !

Hejsanhoppsan :)

ni vet det jag skrev om igår som kanske skulle hända idag? det händer inte idag..men imorgon :D:D var förbi affären idag men då var inte hon som hade hand om just detta där idag men hon skulle komma tillbaka imorgon, så då var vi välkomma dit igen =) så imorgon halv 3 gäller det !! gaaahhhieeee haha

jag kan tyvärr inte säga vad det är jag ska göra..men för er som har hängt med på bloggen ett tag nu borde kunna lista ut vad det är jag virrar om..hehe ( den 7 april så var det fyra månader sen den försvann...en hjälp på traven^^ haha)

förövrigt så sitter jag här hemma med mamma i vardagsrummet och tittar tv och jag har satt på Rolling Stones så lite rockilirock spelas..hehe mycket trevligt =D har precis mumsat i oss varsin semla också :P hihih

Allt bra med er annars? :)



image723


Kommentarer
carro säger:

gaah spänannde :) vill veta vad det är :) hähä :)

Datum: 2008-03-25 Tid: 17:08:01
Blogg/URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0