with you by my side..

Godmorgon :D
det var ett tag sen jag skrev ett morgoninlägg nu känner jag..hehe har haft fulla muggar annars men idag hans det allt med ;) vaknade för inte så länge sen utav att min kära mor kom in på rummet och två hundar började att klättra på mig...både mamman-chanel och en valp befanns sig i min säng :D så sööött!  hihih

ska snart ta mig nått lätt att äta för vi ska nämligen ut och äta lunch idag mamma och jag, tillsammans med mormor och morfar =) ska bli trevlligt, har inte träffat dom på jätte länge..det har tyvärr inte blivit tid över till det... =/ men aja, jag får ju träffa dom idag..snart om bara nån timme :)

efter maten/lunchen blir det till att åka dit och se om vi kan fixa till saken...hehe jaaa jag är allt lite nervös faktiskt, även fast jag har gjort det förr så har jag en liten klump i magen(a) hehe men det är väl sånt som hör till antar jag? :P hehe

men nu ska jag dra mig, bloggar mer sen när jag kommer hem :D
Ha en bra dag!<3

Kommentarer
Emelie säger:

Nu är jag tillbaka :D Allt bra med dig bruttan? :D

Datum: 2008-03-26 Tid: 11:09:03
Blogg/URL: http://celebratelife.blogg.se
Melina säger:

godmorgon:)

Datum: 2008-03-26 Tid: 11:54:41
Blogg/URL: http://mmelina.blogg.se
Louise säger:

Jo precis :)
Vad händer ikväll då gumman? :) ♥

Datum: 2008-03-26 Tid: 12:55:22
Jonatan:) säger:

God kväll:D haft en bra dag`?

Datum: 2008-03-26 Tid: 22:19:54
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0