Festival 2008 !

Hejhej bloggen ;)

shit va den här dagen har varit lång fast ändå har det gått riktigt fort? hur nu det går ihop sig:P hehe började med skola imorse, då jag började klockan halv 10 eftersom första lektionen var inställd (lite längre sovmorgon :D) senare efter skolan åkte jag och två till in till stan för att möta upp ännu en god vän, vi fann henne och sedan bestämde vi oss för att ta oss en glass eftersom vädret var så himmla fint =) så det gjorde vi, sen efter all glassätande så fixade vi lite på banken och sedan bar vi hem till en vän (som bor vid stan ungefär) och beställde biljetterna :D:D så nu är det fixat och klart! tågbiljetterna och festivalbiljetterna :D gahhiiieee va jag längtar !! haha

image789

Yes, jag och några vänner ska nämligen åka till Peace and Love festivalen nu i sommar :D någon som är avis? hihih det kommer bli grymt kul, bra artister och så hoppas vi på bästa vädret också ! hehe, gassch, känner verkligen att det här kommer bli toppen :D jag läääääängtar...!!
 
Hardcore superstar  (myyyy lovers) kommer dit också så jag är sjukt glad :D jag kommer stå där längst fram, hoppa som en galning och sjunga/skrika så mycket jag bara kan !! haha, jag vill bara dit NUNUNU !! =D=D

(hehe många utropstecken och glada gubbar nu, men jag vill försöka visa ALL det glädje jag  känner just nu..förmedla den lite så där ni vet ;) haha)

image790

Kommentarer
Mysan säger:

svar: vad härligt (:

Datum: 2008-05-05 Tid: 20:30:55
Blogg/URL: http://mysblogg.se
Malin säger:

ja jag tycker att det är sjukt fint!=)

Datum: 2008-05-05 Tid: 20:38:27
Blogg/URL: http://Minnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0