fredag vs. trosjakten

GodmorgonGodmorgon :D

haha lika stor chok idag också måtro? jag vet inte riktigt vad jag gör på mornarna längre..antagligen så glömmer jag väl bort att göra nått viktigt och som tar lite längre tid eftersom jag annars aldrig har tid för bloggning på mornarna innan skolan men nu är det andra dagen i rad som jag sitter här nästan klar och har fortfarande tid över :S men aja, skönt är väl det !

Idag är det fredag vilket betyder först skola och sedan helg :D ikväll blir det nog troligtvist paarty eller så blir det imorgon..vi får se vad som andra kära vännerna säger ;) jag hoppas på idag/kväll fast det lutar nog mer åt lördagen istället..men aja :P

efter skolan idag (slutar tidigt, 11.30) blir det först till att göra en fältuppgift som har med skolan att göra och sen måste jag gå på underklädesjakt! eller rättare sagt trosjakt ;D hehe yes, ni läste rätt...lite nya och fräscha underkläder är aldrig helt fel =)

men nej, nu ska jag fixa till mig det sista och så innan det är dags att hoppa på hojjen ;)
tittar in sen igen efter skolan..ha en bra dag! ♥

image809

Kommentarer
Steffi säger:

faan, alla tittar ju på dom innan:S,,
kej låter niice;)

Datum: 2008-05-09 Tid: 09:52:46
Blogg/URL: http://steeffis.blogg.se
Adina säger:

Yes, klart jag ska! Bor ju i hultsfred, så har typ växt upp på festivalen, så det blir varje år!:)

Datum: 2008-05-09 Tid: 10:43:54
Blogg/URL: http://guanochick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0