hemma fredag kväll

tjoo, har precis mumsat i mig en kycklingrulle här och ska när som helst ta en sista kvällspromenad med vovven :) är ensamen hemma ikväll, eller bror min och hans kära vän är juh hemma men dom lär jag inte se på hela kvällen, datafreaks som dom är sitter dom på övervåningen och spelar..höhö men skönt är la det :D för min del ialla fall !

blir en lugn och skön hemma kväll ikväll, ska som sagt gå med hunden nu snart, sen lägga mig raklång i soffan (eller ner kurrad isängen..har inte riktigt bestämt mig för vilket?) och sätta på en film =) sounds perfect, right? :P
imorgon blir det mer festligheter..men det tar vi mer om imorgon...

för nu ska jag dra mig ut i kvällsolen :) hihi
kram på er <3

Kommentarer
Viktor säger:

Låter som bussarna som går utanför min skola... Vi är rätt många på skolan så många får inte ens åka med på bussen XD

okejfan då:P man kan vara lat men samtidigt aktiv =)



vi får slappa ikapp!!

åh fest:) jag är så sjukt trött på fester just nu:P



krampårej

Datum: 2008-05-23 Tid: 19:38:10
Blogg/URL: http://snowfreak1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0