Jag tror jag dör...

Godmorgon !!

eller detta är ingen GODmorgon för min del....för jag har precis städat och dammsugit hela mitt rum om och om och om igen, under, över, runt i (okej kanske är och ta i) överallt !! för det var nämligen så att när jag vaknade gick jag upp som vanligt, gick in på toa och sen när jag kom tillbaka för att bädda sängen (vilket jag alltid gör) vad tror ni inte jag får se i sängen? joo...en spindel !!!! förstår ni hur rädd och äcklad jag var/är ? jag hatar spindlar, det är det värsta som någonsin finns, ni som känner mig vet hur jävla rädd jag är oavsett hur stor/liten spindjäveln är...och tanken av att den befann sig i min säng..nej gud, uschmeja...vill inte änns tänka tanken....

så bara för denna hemskahändelse så har jag inte hunnit att äta någon frukost, eller klätt på mig...så nu blir det frukost och sen åker jag med pappa ut till mamma och hundarna :) men jag bloggar mer när jag kommer dit!

hoppas ni har haft en bra morgon i alla fall ;) hehe
pösspöss<3



Kommentarer
Bella säger:

Älskar Lindsay lohan!

Datum: 2008-05-14 Tid: 12:41:40
Blogg/URL: http://bellablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0