ledig idag igen :D

Hej igen :D

hehe, är redan hemma, är ledig nu hela dagen :D för det var nämligen så att teatern blev inställd för huvudpersonen hade tappat rösten eller nått..och sen hade vi ju bara coopers test men eftersom vi inte hade några lektioner så frågade vi om vi inte kunde få ledigt och springa det nästa vecka istället...och det fick vi :D

så jag och två flickor till åkte ner till en brygga och satte oss och åt våra mackor som vi skulle haft till lunch..hihi jätte mysigt :) dock så blåste det lite för kallt så vi drog oss hemåt efter inte så lång stund :P

nu ska jag gosa in mig i en filt och titta några one tree hill & Gossip Girl avsnitt på datorn och senare sen blir det till att plugga =/

Vad händer hos er? :)



en gamal uttjatad låt -som var uttjatad då men nu har jag inte hört den på år och dar så nu börjar den bli bra igen faktiskt...haha :D The Fray -How to save a life

Kommentarer
Dzejna säger:

alrighty :D

Va har de en hemsida? :O LÄNKA!

Datum: 2008-05-19 Tid: 11:58:30
Blogg/URL: http://dzejni.blogg.se/
Dzejna säger:

Åh okey det är så himla bra!

Hoppas att Lauren och Heidi blir bra kompisar igen. Vad tycker du om Heidis pojkvän Spencer?

Datum: 2008-05-19 Tid: 12:08:26
Blogg/URL: http://dzejni.blogg.se/
Bobbie säger:

Går du teater?

hoppas du får en bra dag!

Datum: 2008-05-19 Tid: 12:11:58
Blogg/URL: http://bobbie.webblogg.se/
Dzejna säger:

Hoppas de blir kompisar igen :) Blir de säkert..

Spencer är knepig :D

Hoppas det är nya avsnitt ikväll på mtv.

Datum: 2008-05-19 Tid: 13:16:56
Blogg/URL: http://dzejni.blogg.se/
Magdalena säger:

hehe ingen fara alls. :) Avsnitt 18 sänds idag i USA för både Gossip girl och One Tree Hill.



Ja, det var ett riktigt bra avsnitt i övrigt tycker jag, men varför skulle han säga så? Trams! frågan är bara vad som händer nu. :) Ska bli riktigt spännande att se imorgon när.



strejken jag menade var manusförfattarstrejken som var tidigare i vår i USA. Alla tv-serier blev lidande, vissa mer än andra. vissa serier har därför bara 7-10 avsnitt i denna säsongen, andra som fortsatte efter strejken, som OTH och Gossip girl, fick 18. men flera serier kommer att ha en längre säsong nästa säsong för att gottgöra de förkortade denna säsongen (ex Gossip girl som ska få 24 avsnitt i säsong 2).



Kul att du leta upp mig. Roligt att prata OTH. :)

Datum: 2008-05-19 Tid: 13:20:14
Blogg/URL: http://makanem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0