oh happy day...or not

Hejsanhoppsan *lillebror*

hur är det med er egentligen? :) själv är det bara bra, kom hem för ett litet tag sen har suttit och pluggat med S ett tag nu tills hon åkte för några sekunder sen..hehe så ja, nu är förberedelserna inför fredagens redovisning så gått som färdig..måste bara öva in det mesta också men det tar vi imorgon för idag har jag annat att plugga på..har prov imorgon igen =/

annars idag vet jag inte vad det har varit med mig? ena sekunden skit glad och andra sekunder sur..dock så har jag försökt att hålla det inom mig men det är inte alltid man lyckas göra det..tror det hela beror på en/flera vissa personer, hatar att folk ändrar hela sin personlighet när man träffar några andra människor och sen när dom har gått så är man en helt vanlig igen och pratar med en..så fort dom är det så säger dom inte ett ord men när dom är borta igen ja då jädrans kan du prata igen..blir tokig! varför?

aja, nu blir det plugg och sen ringa några samtal...tror jag har fixat sommarjobb :D:D


Kommentarer
Linda säger:

sv: yes :) Gör du då?

Datum: 2008-05-21 Tid: 16:03:09
Blogg/URL: http://hiphopstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0