pengarpengarpengar..allt kostar pengar..?

Heey, jag har hittat min mobil som jag vill ha nu :P hihimage793
visst jag har ju en ganska så ny och fräschig mobil..men eftersom jag är någon slags mobilfreak som byter stup i kvarten (har haft typ 7 olika på mindret en ett år...) och jag har haft min mobil som jag har nu mer än ett halv år (STOLT, haha längsta vafan^^) så vill jag byyyta nu :P hihh
men vi får se hur det blir med den saken..är ju festival, skolavslutning osv. på gång nu plus att jag inte får några pengar nu i sommar heller (fyller tidigt på året..typiskt) och inget sommar/extra jobb har jag heller inte fixat..smart sofie ! plus att jag måste köpa ny dator också, min bärbara jag har nu börjar bli lite sleeeten ;) hehe

herrejesus, mycket som är på G nu...och allt kostar det pengar..pengar som jag inte änns har =/ hur ska nu detta gå ihop sig? haha
aja det löser sig, får ta lite i taget ;) hehe

men denna ska bli min..någon dag :D

Kommentarer
Markus T säger:

7 på ett år! :o det är ju i still med min kompis som får mobiler gratis för hennes pappa jobbar med att testa nya modeller. annars vet jag ingen som ens är i närheten! snacka om dyr hobby! :p

mm, och kommer nog inte sjösätta en på ett tag heller :/
förstår de! :s de är ju bland de bästa man kan göra på sommaren!

jasså, vad hände på kvällen?

God natt!
Kram

Datum: 2008-05-05 Tid: 23:01:50
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se
Matilda säger:

shit vilken frän mobil!:D

Datum: 2008-05-05 Tid: 23:08:55
Blogg/URL: http://tildasfoton.blogg.se/
Anonym säger:

Sv: hihi jag längtar också, kommer bli as najs :D

Datum: 2008-05-06 Tid: 07:50:08
Blogg/URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0