representant för HP ?

Väääärme !! säger jag bara, ja jävlar va det är varmt ute idag! hahah sooorry för ordspråket :D
har legat och pressat i solen ett par timmar nu, oja den tar kan jag säga er..
kom precis in här, ska vänta några minuter sen tänkte jag hoppa in i duschen och blaska av mig lite..är det bara jag som tycker att man luktar lite halv ofräscht så där efter att man har solat? =/

juste, den där saken jag skulle berätta ja..
det var nämligen så att jag och S skulle få biobiljetter av skolan eftersom vi var där en lördag och presenterade just handelsprogrammet för nior och dess föräldrar, ni vet sånt där öppethus ;)
men i alla fall, idag så fick vi våra biljetter och då frågade våran lärare också om inte jag och S hade lust att vara just representanter för handelsprogrammet..såna som åker ut till högskoleskolor och presenterar programmet osv. vi två tillsammans med 4 andra handelsettor och sen tvåor och skit..haha shit!
våran lärare sa att dom var ute efter såna och hade då tänkt på oss :P haha lääskigt!

men aja, haha kanske inte så roligt för er sådär kanske men för mig var det det, att som överhuvudtaget tänkte på oss, mig så liksom :P hehe men vi har inte bestämmt oss ännu..ingen av oss är dirket personer som kan stå framför en massa människor och prata...jag blir röd som en tomat i ansiktet, det är verkligen det värsta som finns!
men som sagt, vi får se hur vi gör..nån gång måste man ju lära sig inte sant? plus att det är ju en riktigt bra sak att ha i bakgrunden sen..i sitt cv osv. vi ska tänka på saken !
hihiihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0