Ruuliga listan !

Har du gjort en snöängel i år:
nope, inte i år inte nej
Vad blir ditt namn baklänges:
eifos

Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus:
har aldrig legat på sjukhuset
Platt eller lockligt hår:
beror på, dock så kan jag inte locka mitt hår..något jag måste öva på(a)
Vad gör du när det regnar:
kryper ner i sängen, tar fram lite gósaker och sätter på en mysig film
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Yesbox!
Vad har du för startsida på internet:
ehm, den vanliga? hotmail/msn
Vem ringde du senast:
jadu..mammi tror jag :)
Tycker du sengångare är söta:
haha Sid är ju riktigt charmig :D
Har du haft vattekoppor:
när jag var liten ja
Har du någon gång testat karate:
Yeaah, det har jag faktiskt! gick i karate ett halv år ungefär (sen sluta jag, inget för mig) hehe
Vilken mobil signal har du:
just nu, Guns´n roses -sweat child o´mine
Första sporten du gick på:
gymnastik, när jag var typ 6-7 kanske?
Vad längtar du mest till just nu:
sommarlooovet, festivalen och kärleken <3
Vilken tv-serie är bäst:
One tree hill, helt klart:D (fast sen älskar jag ju TH, GA, DH, SATC, GG, UG, OC osv haha en äkta "serienörd" här!)

Kan du gå ner i spagat:
hahaha JAG? skulle inte tro det..

Höga eller låga strumpor:
låga

Har du varit kär i en kändis:
hah, det har väl alla någon gång i livet?

Läser du baksidan på mjölkpaketen:
yes, det händer ibland ja

Röd,grön,blå eller gul mjölk:
gröön skare va!

Vad ska du döpa dina barn till:
inte planerat så långt...men malin är fint och kevin =)

Sol eller snö:
gillar båda:D

Bikini eller baddräkt:
bikini, min kropp är inte riktigt "iform" för baddräkten om man säger så ;)

Snyggaste läraren:
nej tack!

Är du mörkrädd:
nja,beror på humöret

Riktig gran eller plastgran:
riktig så klart! äre jul så äre :D

Tänt eller släckt när du ska sova:
släckt, annars stör jag mig bara på ljuset..

Godaste drickan till frukost:
milk

Senaste lästa bok:
jadu..Allt för min syster tror jag -riktigt bra!

Vem kramade du senast:
mammi :D

Vem pussade du senast:
?

Vill du bli president:
skulle inte tro så..jag och politik överhuvudtaget har inte så mycket gemensamt..

Har du spelat kille i en teater:
nope..eller jag tror inte det i alla fall?

Duscha eller bada:
båda, bada -mysigt tillsammans med någon :)

Kan du ditt mobilnr utantill:
nja..haha jag byter så ofta ^^

Har du gråtit i skolan någongång:
yes

Hur tar du dej till skolan:
sommar -cykel, vinter -buss

Har du någonsin sminkat dej som en punkare:
neej, sminkar mig aldrig

Sjunger du på toan:
jag sjunger jämt!

Är du höjdrädd:
liite kanske?
Vilket land vill du åka till:
USA är min dröm här i livet =)
vill åka iväg som au pair efter gymnasiet
Vad var det senaste som fick dej att skratta:
skrattar nästan jämt, så svårt att komma ihåg(a)

Vad tänker du göra nu:
Duschen :D

image808


Kommentarer
Bobbie säger:

Oj det var duktigt!!
Jag tränar fotboll två dagar i veckan, en match och minst ett gympass =) träna är underbart!

Har solen lyst på dig idag?

Datum: 2008-05-08 Tid: 21:42:52
Blogg/URL: http://bobbie.webblogg.se
Jessica Anshagen säger:

Tack så mycket :) Ja ibland är det de små detaljerna som gör det lilla extra :)
Kram

Datum: 2008-05-08 Tid: 22:02:25
Blogg/URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0