skrottippstjejen !

Boooring hörreni! idag har ni varit riktigt usla på att kommentera tycker jag ! :P
okej, jag kanske inte har varit så flitig med bloggandet själv heller, men jag har inte haft tid tyvärr...

kom nu precis hem till pappa..mamma och jag har bärit skrot och skräp från källaren till soptippen hela dagen! uschameja, kommer vara stel och ha ont i kroppen imorgon kan jag lova ;) haha
men skönt är det nu efteråt i alla fall, har kastat massor skit :D skit härligt att bara dumpa av allt där i kontejnerna (eller hur tusan det stavas?) och se skiten förvinna..haha ^^

sen träffade jag på en jätte söt boy också..haha fast han satt i en såndära skräpbil ;) haha soo cute!


men aja, nu ska jag umgås lite med familjen och sen blir det käk :D hemmagjorda hamburgare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0