Slappis dag :D

ojojoj, vilken dålig uppdatering det har varit idag :P hihi sorry! men jag har faktiskt inte gjort så mycket, har inte haft nått intressant att skriva om (om jag nu någonsin brukar ha det? hehe) har suttit här med datorn som min bästa vän..vädret har inte varit det bästa..regnat och grejer så musiken har varit dagens räddare !! Musik på högsta volym med extra mycket bas så det bara känns i hela kroppen..damn i love it !! haha ♥
taket kunde lyfta nästan vilken sekund som helst..hihih jag älskart! dock så får jag passa på medans övriga i familjen inte hemma, dom är såna veklingar som inte klara av hög volym..jag älskart! :D

aja, har inte gjort så mycket i dag som sagt, tittade precis färdigt på filmen Stoned ni vet..som jag beställde och har pratat om tidigare..hann ju inte riktigt se färdigt den sist men nu är den fädig sed och jag kan säga er att den filmen kommer jag nog att se måånga gånger till =) hihi den var riktigt bra! fast ändå sorlig..eller vad man nu ska säga? Brian Jones var ju trotts allt själva grundaren till Rolling stones och så blir han mördad? (eller vad folk nu tror, alla tror olika) jaa..vi alla har nog våra egna åsikter och tankar där..men vi lämnart så ;) höhö

image783

Allt bra med er annars? :)

Kommentarer
Lenita säger:

det är bra med mig :) själv?

Datum: 2008-05-02 Tid: 17:25:25
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Markus T säger:

mm, de va hon verkligen! :)
hehe, hoppas du inte trillade iaf. sånt kan gå illa :p
en gospelkonsert va de. faktiskt riktigt häfitgt! :D

Datum: 2008-05-02 Tid: 18:18:24
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se
Lexie säger:

jo med mig är det bra :)

Datum: 2008-05-02 Tid: 18:24:08
Blogg/URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0