sommar och soool :D

Tjallu :D

är redan hemma, det blev ingen fältuppgift på stan idag och ingen trosjakt heller för den delen..kände att vi kunde lika gärna göra läxan på måndag eller nått då vi har studiedag och gå hem idag istället och glasssaa i solen :D för ute är det ju verkligen toppen väder!

dock så kan jag inte gå ut och lägga mig riktigt ännu..ska nämligen följa med till affären lite snabbt och handla, sen blir det något lätt mat (om jag får bestämma sallad) och sen kan jag glassa mig lika mycket i solen som er alla andra ;) hehe

har ni haft en bra dag annars? :)
juste föresten, har en ganska så rolig sak att berätta sen ! men det tar vi lite senare sen..hihi :P

image810

Kommentarer
Jessica Anshagen säger:

Haha tycker du?! :) Det har jag aldrig hört förut.

Datum: 2008-05-09 Tid: 12:53:14
Blogg/URL: http://www.jessi.se
MarkusT säger:

skönt med tidig dag! :) vad är de för sak du ska berätta? :D

hehe, aa kanske blev lite frågor såg jag :p
när får du reda på ressultatet?
hehehe, du tror de va ;) tror inte ens jag kommer få någon :p
hehe, aa, men man får armmuskler om inte annat ;)

Datum: 2008-05-09 Tid: 13:29:21
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0