sommarväder och stinkande fötter...

Hejsvejs !

Allt bra med er?
Med mig är allting bara bra..kom hem här för inte så länge sen, har varit hos mamma en liten stund och hjälp henne sortera en massa skit i källaren, sen tog vi valpen med oss hem till mormor och mofar och fikade lite och nu sitter jag här..med stinkande fötter !!

haha intressant va? :P
har haft mina tygskor hela dagen idag och inte tagit av mig dom på hela dagen så det blir lite instängt om man säger så..haha uschameja! men jag ska springa senare sen (när solen inte är så stark) så det blir dusch och rengöring av fötterna då ! haha :D

förövrigt så hade vi mattenationella Del 1 idag...gick väl sisodär..efteråt kom jag på mig själv med att ha skrivit en massa små fel som tex 4 istället för 40 osv..lite jobbigt retligt sådär men vad ska jag göra åt saken? får hoppas på att poängen räcker till i alla fall..hehe ;) hur gick det för er som också gjorde det idag? bra? :)

nu ska jag lyssna lite musik och svara kommentarer, sen blir det lite städning här på rummet..jippie ♥

image759


Kommentarer
Steffi säger:

nae svårt att bestämma mig..kan jue inte prova den så..
Jättefin header;)älskar den serien:)

Datum: 2008-05-07 Tid: 17:17:50
Blogg/URL: http://www.steeffis.blogg.se
Steffi säger:

såå lite knepigt är det:P
Händer ikväll då?

Datum: 2008-05-07 Tid: 17:49:17
Blogg/URL: http://www.steeffis.blogg.se
Markus T säger:

jobbigt med såna där småfel :/ håller tummarna för att de gick vägen iaf! :)

hehehe, jasså de säger du ;p okey, vet inte själv, då jag inte ser på de :p

hehe, jasså de säger du. får väl ta o tänka över de, och fråga henne igen om hon inte vill skänka en mobil ;)

ne inte så jättelätt direkt, har för visso en paddel, men ändå :p

Ha de!
Kram

Datum: 2008-05-07 Tid: 18:32:16
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0