the working girl..no matter what

Home sweat home

yes för nu är jag äntligen hemma igen :) dagen har gått riktigt fort, fyra timmarna bara sviiicchhhade förbi :P annars så har det gått hur bra som helst, har haft åtta hundar och en katt att ta hand om...dock så kom dom och hämtade katten efter bara några timmar..vilket var skönt, då hade jag bara hundarna att ta hand om..hehe
regnade där ett tag gjorde det också! men som tur var så hade jag precis varit ute med alla hundarna så jag kunde sitta inomhus och slippa bli blöt! ;) hehe, dagen har varit perfekt :D

nu ska jag hoppa in i duchen här och duscha av mig lite..ska bli riktigt skönt ;) sen blir det mat och göra i ordning sig för ikväll blir det lite partaj med ett par vänner :) vänner jag aldrig har festat med så och som jag inte umgås med så heller på fritiden men vi går i samma klass och allt sånt så det kan nog bli skoj, hoppas jag!

men nu ska jag fixa här, svarar på alla era kommentarer sen efter duschen!
pusss så länge <33

Kommentarer
Vendela säger:

rolig dag!

Datum: 2008-05-17 Tid: 18:14:39
Blogg/URL: http://veryvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0