Typiskt..

Godmorgon !

inget bra väder alls idag ni...det är dimmigt, regn i luften och allmänt kallt! och självklart så ska jag cykla...vill inte ringa morfar i dag igen, känns så tjatigt om ni förstår vad jag menar och bussen vill jag inte heller ta dels för att den alltid är så himmla fullproppad och sen så har jag inga pengar..så ja, jag och käraste cykeln får ta oss till skolan...brrr !

ikväll blir det nog bara lugnt, vet inte om jag ska vara hemma bara eftersom jag ska upp och jobba imorgon eller vad som hittas på..lugnt blir det i alla fall för min del om vi säger så..hehe ;)
det där med festligheterna på stranden får bli en annan dag..eftersom det är så dåligt väder.. :S

men nog om det, nu måste jag fixa mig här innan skolan börjar...S är sjuk i dag också så jag bli ensamen i skolan igen, fast jag har ju mina andra klasskambrater så jag klara mig juh;D hihih

ha en underbar dag!
pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0