The dirt, nybeställning

hallu, tänkte bara uppdatera er om att jag sitter här och gör ingenting..pratar med några på msn och svarar kommentarer...borde egentligen sitta och rååå plugga matte vid det här laget, men jag orkar bara inte..DÅLIGT sofie, riktigt dåligt gjort utav mig! så därför har jag nu bestämt mig för att dra mig in på rummet mitt (sitter i vardagsrummet med mamsen framför tv just nu) och i alla fall öppna matteboken, sen ska jag faktiskt dra mig till kojs eftersom jag ska upp relativt tidigt imorgon och sen åka och shoppa galet med mami ♥


föresten, har beställt hem denna boken nu..har funderat länge på att beställa den men det har inte riktigt blivit av och nu så såg jag att bella skrev om den på sin blogg så jag passade på att klicka hem den på en gång ;D hehe

den ska bli ett rent nöje att läsa den, jag längtar! :D










Kommentarer
nicole säger:

äsh plugga är överskattat haha kram

Datum: 2008-05-27 Tid: 23:27:54
Blogg/URL: http://nicoliis.blogg.se/
Viktor säger:

PLUGGA!!!!!;)

den där boken verkar asnajs!!:D du får läsa högt ur den på peace :) Skulle även vilja läsa boken om slash samt johnny rotten:)



Matte A är faktiskt lätt om man bara ger sig fan på det... Det krävs nämligen ingen högre form av inteligens! Det gäller bara att lära sig... När vi snackar Matte D då behöer man inteligens:P men matte A, nej... så man kan inte skylla på att man är korkad:P



Hahahahaha, öl är inte manligt har jag kommit fram till:P Jag menar 5-6 % komigen det måste man forcera ner om det ska bli effekt, det ska vara stark skit:D



men jaaa, jag är klantig:P



Vi är inte så taskiga på mitt läger:P Och det var inte min ide, de var mina kompisars, och de villa kölhala mig XD

Lägrena jag åkte förr, dom var taskiga! Då körde dom lipton, alltså tepåse om man inte vaknade på morgonen, med sovsäck och allt från bryggan... Körde mattunnan en gång också... sen raserar ledarna tälten, välter den, kastar vatten, hotar med att bränna ner och häller vattenutblandadbensin (så det inte kan brinna) runt tältet, skriker med megafon inne i tälten och dunkar huvet mot kudden om man inte vaknar!! dedu!!



pussåkrampårej!

Datum: 2008-05-27 Tid: 23:46:44
Blogg/URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Viktor säger:

Jaa, slash:P Och johnny rotten spelar faktiskt fortfarande i sex pistols, dom kommer juh till peace and love ;O



HAHAHAHAHA, det är bara att plugga!:D



ja, starköl är 5-6% det finns juh starkare men då snackar vi juh typ elefantöl å skit:P men vanlig är juh 5-6' svagöl bör det heta:P



jasså hur har du märkt det?:P



Men vi lärde oss sjukt mycket på lägret, visserligen var det rätt hårt, inte att det var tuff diciplin, det var allmänt inget läger att leka med, 3 veckor i tält på olika öar som vi bestämde lite hipp som happ och seglade i full storm. Men mysigt som fan var det, rena rama jävla incesten pågick inom lägretXD



du har inte gått på några roliga läger eller seglat?:)



pussåkram

Datum: 2008-05-28 Tid: 00:13:58
Blogg/URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Malin säger:

absolut=) säljer dom där på jobbet, har faktist funderat på att köpa den=)

Datum: 2008-05-28 Tid: 01:26:33
Blogg/URL: http://minnan.blogg.se/
Annelie T säger:

Den är faktiskt jättebra den där boken. Jag kom försent till skolan och jobbet några dagar i rad för att jag inte kunde sluta läsa, man vill som aldrig lägga ifrån sig den. ;D

Datum: 2008-05-28 Tid: 15:42:44
Blogg/URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0